music-love-story

 

Hahaha, måste bara visa en bild min kompis visa mig nyss. Måste också erkänna att den är klockren xd Jag har fått höra och är mycket medveten om att det är en del av mig. Beteendet alltså. Samma sak gäller mitt konstant smsande. Jag hatar när folk smsar mitt i en konversation, känns som om man får dissen rakt upp i nyllet och irriterade behöver vi inte ens nämna. Men när det kommer till en själv så tänker man sorgligt nog inte på det.


Jag försöker tänka mig för nu, det går lite upp och ner. Men det ger sig nog snart, hihi. Kan ju inte hjälpa att det är så extremt störande när ett sms ligger och väntar på att bli läst eller när man läser och sen trycker på tillbaka knappen utan att svara. Det är i ögonblicket då man tryckt på "skicka" som man kan släppa tanken om att inte glömma att man måste svara liksom. Förövrigt så har jag världens mest störande smsplingeling, haha. Alltid lika kul att se folks reaktioner efter ett tag. Suck, blick och STÄNG AV LJUDET!!!, ungefär.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0