me and my blog.

 

Denna blogg har stått öde och övergiven i all evigheters evighet men jag har nu (äntligen) insett att jag faktiskt vill föreviga en smula av min vardag i nuet. Trots att jag, tror det eller ej, delat blogg/gästbloggat förut klassar jag mig själv som en nybörjare. Jag har inte den blekaste aning om hur man driver en blogg, får läsarna intresserade och underhållna. Därför kommer jag att hålla mig innanför min egen bana, mina linjer. Konceptet är att ge er chansen att kunna skapa bild av mig genom mina tankar, åsikter och uppfattningar. Jag tvingar ingen att bry sig eller tycka samma som mig. Det här är en öppen blogg med plats för allt och alla. :)

puss&kram

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0