trött


Hemma nu och trött som ett as. Tänkt vända rätt på dygnet och ta igen all sömn nu inför skolstarten. Tog tillfället i akt och la mig tidigt igår då mina ögonlock var tunga som bly redan vid sjutiden, helt siick! Tack vare ett väldans smsande som var omöjligt att få stopp på så blev jag varvad av nästa dygn ändå! Illa illa...Nytt försök av tidig läggdags idag. Ska först ta för mig några vindruvor som jag fick syn på i kylskåpet förut och sen bänka mig framför The Invention of Lying.


Imorrn hörrni, då bär det av till härjedalen! HA-HA, skojja bara. Drar minsann in till stan en sväng för träff å häng. Rep efter det. Om jag orkar dvs. Lite sugen faktiskt ^^, Har inte bestämt mig riktigt vad som händer på kvällen sen. Tjejmiddag tror jag. Inte bestämt mig än. Som sagt. Sen under helgen blire härliga götet. Blir nog kanoners det! Pusshaaaajj!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0