me, myself and I


Har nu suttit och snabb-bläddrat i lite bilder på datorn och samtidit försökt utforska mitt utseende (haha, roande va?). Har på senaste tiden fått konstigt många meddelanden på facebook där folk, som jag aldrig sett förut (och som dessutom inte är från ldk), säger att de sett mig. Och att platserna alltid stämmer överens med dagens bedrifter är lite lustigt. Och ännu mer lustigt är att jag oftast får som svar "jag tänkte väl att jag kände igen dig". Känns lite creepy när jag varken har någon aning om vem det är eller har den som vän på fb.

jag tror banne mig jag är en one of the kind asså.



langar lite smått å gott från en jammis-/slappisdag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0