åh, jag är så dåligt.


Jag har tappat bort mitt sudd, igen. Imorrn har jag prov, och faktiskt så är det fysiskt omöjligt att skriva prov utan radergummi. Aja, får väl ta där stora klumpiga då :(

Idag vart vi ett gäng, sega som segaråttor och sista-sekunden-handlare, och köpte julklappar som vi ska ha till julklappsutdelningen i klassen på fredag. BR is the shit, det affären är fett grym! Killarna gick till sånna där tråkiga tantaffärer och köpte lotter. Wohooooo, eller inte. Eller jo, om man vinner. Höhö.

Menmen, jag visar min skicklighet på inslagning och alla fina julklappsinköp imorrn då jag är prov-, inlämning- och föredragsfri. Can't wait!

Bajbaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0