julstress


Hej alla fina snöglingor där ute!

Jollov har jag haft hela veckan men inte hunnit uppdaterat en enda gång. Dåligt av mig. Men det är ju jul. Bara för att det är jul kan man skylla ifrån sig lite extra, eller hur? hihi. Ska egentligen sitta på ett mysigt café just nu för att julmysa lite med mina vänner, och sen ha en liten minijulafton för och dela julklappar och så där, ni vet. Dock har jul ju också ett stort är-lika-med-tecken med prioritering. Och varje gång släkt och familj är involverat i ett beslut, har jag svårt ignorera det jag lärt mig de senaste väldigt jobbiga månaderna, och släkten väger mer. Så jag valde att istället satsa på en samlad släkt och fira en toppen julafton denna afton.

Nu, dags för julhandling!
GOD JUL, HÖRRI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0