nummer ett på önsklistan


I år står högst upp på min önskelista en sådan här mössa med en STOR (enorm helst) boll.

Tyvärr verkar det vara fysiskt omöjligt att hitta/få tag i en.. *snyft*

wholesale Fashion Turnup Earflap Color Block Cap wholesale Korean Style Colorful Hand-knit Cap White wholesale Fashion Lovely Thermal Knitting Hat Coffee wholesale Korean Style Colorful Pompon Cap
jag skulle kunna bo i en sån going, helt serri.

Åh, jag är van. Mina drömsaker jag vill ha so bad finns aldrig tillgängliga..längre, när det kommer till min tid att beundra dem alltså. Typiskt.



Kommentarer
Postat av: tjerris

HAHAHAH, du är så SÖÖÖT min sötnöt! ^^ ska jag visa inlägget för stubben för att lägga tyngdvikt på hur viktigt det är? :) hihih! <3

2010-12-08 @ 23:26:44
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0