monday.


Blir ni ledsna och besvikna när dagar ni planerat in och sett framemot så mycket att ni till och med målat in lite fina krummilurer i kalendern blir förstörda av bara en liten, just nu väldigt irriterande, konsert som någon snubbe valt att planera in mitt på dan en lördag sådär? Jag menar, vem är såå ond egentligen?

ÅHHHH, VARFÖR?! :'(





Förresten så har vi beep-testet imorrn. Jag är inte alls så pepp på det, men jag överlever nog. Nervös är jag inte iallafall., vilket jag kanske borde vara, för min kondis suger ju. Men vem går ut och springer nu liksom? Är är man typ inte lite despi då eller? Jag kan ju knappt gå eller andas utan att pryda rumpan med några blå märken eller frosta igen närborrarna.


Kommentarer
Postat av: tjerris

vem vare?! VEM?! asså åh, den jäkeln asså! :(



VEM SKA JAG JULSHOPPA ME LISSOM?! ÅHHHHH! :(



(btw, vi har typ haft samma rubriker på de två senaste inläggen, helt oberoende av varandra. TELEPATI!!! :D)

2010-11-29 @ 19:44:02
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0