shower crème


Jag testade vår nya duschcreme häromdan. På baksidan stod det att man skulle njuta. Vilket jag gjorde. Min hud kom att kännas som om den fått ny näring, blivit lyxig omskött och fått ny lyster, omsvept i delikat doft.

Vad tycks? :)

Fast nä.

Attans också, jag gick nog på en falsk marknadsföring igen.

Visserligen fick jag dofta lite ljuvligt i nån sekund iallafall.



här har vi den!

(Om någon någonsin åker på en sann marknadsföring kontakt mig på dirr! detta vill jag va med om! en baksida som stämmer, jag skulle smälta så facinerade skulle jag bli :DDD)


Kommentarer
Postat av: tjerris

hihi, vet vad jag ska leta efter som julklapp till dig nu! ;) hihi

2010-11-16 @ 23:37:05
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0