snöööööö


Nu hörre ni, måste lilla jag - som vanligtvis inte brukar skylla och klaga på plugg (för att jag tycker att det är det värsta jag vet)- erkänna att det är lite tjockt i schemat just nu. Fast det sket jag i på studiepassen idag och körde tetrisbattle istället, så nu staffas jag med det här hemma. Till en början satt jag panikslagen och bara jobbade igenom sida efter sida i matteboken men nu efter en halv timme sisådär, så ser ni mina vänner, har allting löst sig och allt rullar på som om livet svävade bland rosa moln igen :)

Och vet ni? idag hade vi tjejer planerat in en mysig picnick med glögg, pepparkakor och lussekatter såhär dags i november. Vem är så dum att man picnickar nu, undrar ni? Okejokej, det var min idé, okej? Fast sen så fegade jag ut, för det stormade helt förfärligt och det kändes inte så rätt att sjunka in i snön bland ankorna och käka lusskatt som inte ser ut som en katt alls. Inte som en lusselelle heller för den delen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0