dagens


Lite surt att hösten ska visa sin tråkiga sida nu när man precis lärt sig acceptera den. Hade ju precis blivit varm i kläderna. Precis börjat digga klimatet.  Jag hatar sånt här väder. Lika täppt som molnen fyller himlen är jag i näsan. Inte så ljuvligt, med andra ord. Men vad gör man? Man har inte så många andra val här i livet. Bara att ta ett stadigt tag med skinnvantarna på styret och hålla i sig rätt rejält så att man inte flyger iväg med vinden. När jag cyklade imorse så tänkte jag "jädrarimej, sikken medvind jag kommer få på hemvägen. Kommer skjutas iväg som aldrig förr". Självklart hade vinden vänt på hemväg. Så ingen "YES-nu-kan-jag-låtsas-att-jag-cyklar-på-elcykel"-turer för mig inte. Hoppades på det till musikskolan senare. Men hepp, det var varken eller. Fick vindenskraft och dess löv som flängde med vid sidan av. Det blev lite vingligt så att säga, gällde att hitta balans och lägga lite extra tygnd på ena foten. Det gick fint som tur va.

Träffade några kompisar som skulle spela trummor och xylofon i deras sån där orkester, eller slagverksgrejsimojj. Stod och tjöta lite med dem innan orkestern (blev dock sen bara för det). Så som dem bad blev allting bara så övergulligt att att jag bara var tvungen att va med på filmkvällen ikväll. Men i och med att orkestern drog över missade jag bussen -.- Det gick sjukt segt idag, jag ville gå men vågade inte uttala mig detta. Satt istället kvar och funderade över hur coolt xylofon va. Utan resultat försökte jag utreda om det var ett "kill" eller "tjej" instrument.

Ähh, nån måste ju va den första. Den första tjejen som spelar xylofon alltså. det vore ju stört ballt!



idag var jag lite sisådär puttinuttig, ni vet. Söt topp, midjekjol och rosett både rund huvud och midja.
Ibland får man lätta lite på coolheten. Det är ok. (haha, skojja)





Kommentarer
Postat av: tjerris

sv: japp. ska banne mig fixa en sån vägg!

ni har också regn och rusk märker jag, samma här! fast sitta inne och mysa, det är inte helt fel! ;)



tråkigt att du har blivit förkyld, jag har klarat mig..... hittills. O.o



puss på dig sötnöt!

2010-10-18 @ 19:24:12
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: sanna/fotoblogg

www.ssannanilssson.blogg.se

besök gärna och kommentera vad du skulle vilja se på min blogg, kraaaam :)

2010-10-18 @ 22:11:43
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0