freeeeeeedag.


Super duktig var jag idag när jag tog den första gardasil-sprutan (google is your friend, googla ifall du vill veta vad det är för nått ;)). Och ja, det gjorde JÄTTEont. Faktiskt. Kan föreställa mig att jag såg ganska rolig ut, haha. Sköterskan utlyste under halvlek "oj, jaaa, det gör liiite lite ont som du kanske känner". Mmh...höll på att översköljas av smärta. Tur nog var den rätt så kortvarig. Haha, ne nu överdriver jag nog...Jag tyckte minsann det gjorde mer ont än vad jag förväntat mig. Fast i själva verket svider det säkert inte så mycket mer än vad den utsätter plånboken för.  Dock är det helt klart värt det! Det där lilla svidet är ingenting i jämförelse med vaccinets förtjänst.

GÖÖÖTTT MED HELG! Jag är stentaggad. Nu ska jag kila, vi hörs när vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: ax

HAHAHAHAH! gjorde det verkligen SÅ ONT! EJÖÖÖ?! blir ju rädd nu, hatar ju ta sprutor. det har växt fram med tiden O.o



MKT SIANG bilddesign nu har ;) hehehe...hihihohohogaga

;) <3<3<3

2010-10-01 @ 17:58:19
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: tjerris

va?! menar du att du gjorde den utan att medvetet copy me?!?!?!? OMG! värsta telepati ju! xD hahah, OMG, va coolt!



tack, tack! (A) det har gått jättebra! ska bara köra pannkakor och grädde nu! ;)

2010-10-01 @ 21:44:59
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0