hey you!


gaaaah, jag är så lat! Bara njuter av min ledighet. Mitt franskaprov skrevs idag som avslutning på helvetets pluggveckor . Göttt, minst sagt. Skjutit upp all uppdatering till idag, vilket betyder att jag egentligen skulle ta igen allt jag missat printa ner här på bloggen under alla dessa dagar idag. Ångrat mig. Låter den oskuldsfulla vattendroppen som rinner längs med de nytvättade hårtopparna landa på tangentbordet och symbolisera lugnet jag tänkt behålla denna kväll. Ska efterforska morgondagens outfit för att slippa all stress och panik innan jag kryper under täcket för lite film. Det är min nya rutin, planera och organisera outfit på kvällarna.

Vit halvtransparent skjorta i stoppad i tighta jeans, midjan svept i D&G-skärp, fingrar och handled smyckrade. Kanske en blingbling klocka till? Eller söta rosett örhängen? Svart skinn med liten kilklack? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0