jag lajkar helg stort ♥


DET ÄR FRICKING HELG!!! för de som inte fattat det alltså. Efter mycket stress och velande landade jag tillslut ute i bonnalandet hemma hos Karin igår. Det ångrar jag inte för fem öre. Imorse stod jag upp för min orkester och åkte ända till Vara för spela en snutt. Kände lite ångest sen när halva dan hade gått åt för det. Tröstade mig själv med att kvällen skulle spenderas väl hos Matilda ikväll, men ärligt talat så är jag inte alls lika taggad längre. Får ta och grubbla på detta i duschen, hej!


ska även ta en fundering över hur jag ska gå tillväga när jag ska göra något drastiskt med mitt hår.

 

 


Kommentarer
Postat av: ax

heeeeej! :)

ha det så trevligt ikväll då. tänk inte på mig och stubben som har tvättid... ;)

PUSS sötnöten min!

2010-10-16 @ 20:12:07
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0