life's awesome


Regnet smattrar på fönsterbrädan. Hösten har kypit sig in för att ingripa sin tid på året. Dagarna blir kortare. Värme blir till kyla. Och sommar blir till vinter. Att sätta en käpp i hjulet som stoppar att sommaren lider mot ett slut är något jag helst av allt önska jag kunde. Men just nu, just denna kväll gör det faktiskt inte så mycket att det är ruskigt och kallt utomhus. Inne i värmen och kärleken tar jag och kikar lite på engelska läxan. Hämtar skålen med jordgubbsfil, fruktbitar och krispig cornflakes som mor gjort i ordning. Sedan tar jag och sätter igång en av många filmer som ligger på lager sedan början av sommarlovet. Kan ni tänka er, sånt här kan man göra en onsdagskväll. Ååååh, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0