skit prov!!!


JAG HATAR MATTEPROV!
Finns inget värre. Eller jo, de där små felen, det är det värsta som finns. De gör mig.. förbannad, eller rättare sagt vansinnig! Jag trodde helt ärligt att det gick bra på det här provet. Jag hajade allt, kunde alla knep. Löste alla mvg-tal. Och ja, allt man bör ha klarat för att höja sina förväntningar. MEN tror ni inte jag faila eller?! Att glömma skriva dit ett komma i svaret och utan minsta lilla anledning råka sätta ett minus framför är irriterande, sjuuuukt irriterande! Det värsta är att 3 poäng på vardera uppgift, dvs. hela poäng 6 faller bort pga det och gör att jag hamnar exakt under mvg-gänsen. FY FAAAAAAAN säger jag bara!!! helvet, va sur jag e! Hjälper det då att man klarat de sista mvg-uppgifterna? ne, för de där fucking imitten-as-lätta-talen gjorde att jag kugga :( Jag önska jag kunde föreställa mig att jag egentligen hade kunnat få 2 poäng på varje uppgift och fått mitt fina äm-ve-ge. Fast slarvfel är ju så mycket värre än vanliga fel. Så jag tilltalar mig själv att det var extrema fel. Fel som jag aldrig ska göra om. Så jädra surt.

Nu ska jag skita i detta skitprov, rikta framåt och ge svenskaprovet en chans att visa vad jag går för.

Bra, så nu vet ni.

Hej!

 


Kommentarer
Postat av: sanna/fotoblogg

tack så grymt mycket! :)

2010-10-19 @ 22:19:42
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/
Postat av: tjerris

i know that feeling! haha :) det var tider det... ;)

2010-10-19 @ 22:58:22
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in bloggen ! kram:)

2010-10-21 @ 23:06:24
URL: http://abergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0