snart är det lov!


Plockade nyss fram guran och plinkade lite på den. Åh, det är helt sjukt. Jag har börja få kramp i vänstra tummen igen, som jag fick de allra första gångerna jag började spela gitarr. Spelat lite för lite på senaste tid antar jag. Hursom, la ifån mig den för att blogga lite. Men också för att far min kom in..och då ja..då känns det lite smått pinsamt. Som om vi har 3 meter tjock betongvägg så att det inte hörs igenom i vanliga fall. Jo, men ändå.

Vi slutade jättetidigt idag, precis som igår. Det är, ska ni veta, mycket skönt! :) Satt kvar och tjöta lite, och självklart tajmar jag det rätta ögonblicket och cyklar hem i spöregnet. DET är skillat! Ikväll har jag lovat att gå på De La Vision. Men jag vet inte om jag orkar. Fast jo, måste. Kan ju inte svika jämt och ständigt.

Vi hörs hörrni! Lovar att uppdatera med lite bilder när jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0