a cup of tea


När näsan är täpp och halsen som sandpapper så vill sig nästan ingenting. Jag tar och slutar att utmana min vilja, min medgång och mig själv. Unnar mig själv med att höja mysfaktorn ett snäpp denna rusk-höstiga söndagskväll istället. Dock blir det plugg för hela slanten. Sedan jag kom hem har jag suttit och övervägt om det är någon idé att cykla ända till Stenhammar för en myskväll med mycket tjöt tillsammans med några söta flickor jag saknat så in i bomben. Men insåg tillsist att jag måste ta tag i plugget nu lite lagom i sista minut. Precis tagit mig en välbehövd dusch och gjort i ordning ett varmt stort härligt glas (ja, jag tycker det går lika bra att drick ta ur ett glas som en kopp. haha!) te. Blom-te. Smakar som guld i mun, lovaaar! Längesen jag drack te, sist var väl i Istanbul eller nått. Känner mig lite som en sjukling. Men äh, tröstar mig med att det är höst-mys. Ett glas varmt te liksom.




thumbs up för te och hello kitty pyjamas ♥

Finner alltid en ny favvis i mina nya spellistor. Precis kommit över Misery - Maroon 5.
Kvällens loop är Hummingbird Heartbeat - Katy Perry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0