Ångeeeest


Är för tillfället fylld av stress och ångest. Ska strax cykla iväg till musikskolan men vet inte riktigt hur och vad jag ska hitta på för att efteråt hinna åka iväg till Grästorp och kika på hockey. Ja, det är helt otroligt, hockey. Grästorp mot Skövde, tror jag. Inte för att jag är speciellt intresserad av hockey eller så, men vore galet kul när man har sig gott sällskap faktiskt! I och med att det är ganska sent var det som planerat en mys-övernattning hos söta Sara. MEN kom just på att jag absolut måste skriva biologin ikväll. Sista sekund, as usual. Har aldrig tänkt på det i veckan förräns idag. Det är vid sånna här tillfällen jag får ångest över att jag har en tendens att göra alla skolarbeten i sista sekund. Det spelar ingen roll hur många gånger jag än säger till mig själv att en rejäl bättring måste ske snarast, det lär inte hända i vilket fall ändå.

Planer för fredag och helgen har också rasat. Funderar på att sopa ihop oredan och bygga upp allt på nytt. Typ som att åka på modeveckan i GBG, eller nått. Men problemet är att jag inte kan ta beslut. Jag vet aldrig vad som är rätt eller fel. Fel eller rätt. Mina vänner känner sig dumma när de frågar om min åsikt. Just därför att jag aldrig vet. Jag hatar det, men har insett att jag inte kan göra så mycket åt det. Jag förlitar mig på andra helt enkelt. Och det gör jag väl kanske alldeles för mycket.

Nu ska jag pysa, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: tjerris

kom, kom, kom... ;)

2010-09-29 @ 22:19:18
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0