DAGENS


HAHAHAHAH! Min kompis har min blogg som startsida, respekt! haha ;D Konstigt nog så tror jag att vi slutar fyra varje dag (enligt schema så gör vi det). Men så gör vi aldrig det. Trodde inte jag skulle hinna jamma idag för att jag sluta 4. Men istället slutar vi halv två. Självklart inget jag klagar på, men om schemat ändå vore lite mindre knepigt, så hade jag kunnat planera min fritid bättre! As sugen på jammis nu bara för det! :( Menmen...hunnit göra alla måsten nu iaf. Som att hämta ut mina gardasil-vaccins grejjs med pappsen exempelvis. Pappisen skulle köpa bananer också. Tycker inte de där gula  krummilurerna är någon höjdare direkt. Men tog en på vägen hem ändå. På något konstigt sätt påminner de mig om mina gamla klasskompisar... Kanske för att de en gång i tiden snodde bananer från lärarnas konferrensgrejj, haha.

Nu ska jag hänga lite på stan med mina fina vänner! Senare ska det fixas lite grejer och sen plugg.


dagens :)

Josse bad mig om hjälp med hennes muntliga framträdande i svenska idag, som handlade choklad. Det va lite svårt så till så mycket hjälp kom jag väl inte till. Men jag fick en hel knasig idé. Som typ att räkna chokladsorterna på Ica. Vi drog med oss Lisa och Angelica dit, dock var det helt omöjligt. Vi gav upp och frågade en personal istället, men ingen visste. Runt 100-tals fick vi som svar iaf. Wow, man tänker inte på det förräns man står där hyllorna fulla med choklad som sträcker sig från golv till tak, höger till vänster. Gaaaalet vad stort utbud det finns på choklad! Var tvungen och testa en. Tänkte testa halvsalt. Men tog en lite mer vågad som ingen hade smakat på tidigare. Chili-smak! Inte så jättegod tycker inte jag. Fast man dör inte av den. Chili och choklad... havssalt och choklad... asså vart går gränsen egentligen? finns det någon gräns för denna sorts fantasi?


mörkchoklad med smak av chili


Kommentarer
Postat av: ax

åh, sugen på mörk choklad nu! >.<

2010-09-30 @ 19:56:29
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0