dagens

Nu äntligen har jag landat här efter spelning med orkestern och hundra-femtio-elva års tjöt med Klariisen. De hundra-femtio-elva åren resulterade till härlig musik skapad av tänderhack och kurr i magen, eller rättare sagt...brutala BRAK! Nu är magen belåten och duschen använd. Sitter i sängen, bänkrad framför TVn, med datorn i knät och med en stort saftigt nektarin i handen. Helt awesome så att säga! Tar en titt på NewYork-fruar och återkommer senare! Då med lite snygga bilder från dagen in the De La Gardie också. Asså jag menar...man kan ju alltid hoppas! ;)


Ursäkta min ilska. Fallet var inte alls så. Det bara gick lite hastigt till.


Kommentarer
Postat av: ax

hihi, sööööt! :D ska anstränga mig och vara lika duktig som muimui min, dagens outfit imorgon, jag lovar! ;)

2010-09-28 @ 00:42:09
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0