göööööteborg!


Vet ni? jag har pluggat röven av mig med biologins alla faktafrågor här om kvällarna men inte fått en enda fråga gjord! Blir så frustrerad och ledsen i ögat... asså tanken och tvånget gör mig galen. Men minut för minut skjuts fram rent av trötthet och utmattning. Mister min skönhetssömn för ingenting känner jag. Ingenting vettigt iaf.

Igår påväg mot drömmarnasland i sällskap med John Blund tändes plötsligt en 100 miljoners watt lampa i huvvet på mig. Volleyboll! Mina ben! Odlingen! Nej! ÅNEJ! Skutt upp ur sängen och mot badrummet. Skiiit kul! eller inte. Trött som ett as och halvt på dejt med John Blund. Men ändå kan jag inte låta bli att fortfarande njuta av härligheten efter mjuka och lena ben som de vassa bladen orsakat. Samt den härliga uppfriskande känslan av insmörjning av mint-lotion efteråt. Nerkrupen i svalt silkeslakan ända upp till halsen, det är inte helt fel det heller. åh lovely! Nej nu sitter jag här och dagdrömmer (kvällsdrömmer).

Imorrn är det skolfoto. Kommer se ut som ett jäkla miffo.
Dresscode: chic; top, midjekjol och mönstrade nylonstrumpbyxor.

Nu ska jag packa. Efter skolan imorrn tar jag och beger sydväst (tror ja) mot gbg. Funderar nästan till och med på att stoppa ner biologiböckerna, duktig som jag är. Ifall det skulle va så att tågresan kunde bjussa på lite plugg dvs. Life's fakking good. Blir dock lite ledsen i ögat av att jag behöver svika mina vänner på spexet och parketten imorrn även kronan på fredagen. Men så är det. Missade matfestivalen också. Helsikke också. Fortfarande inte kommit över det. well well.

ps. jag är gryyym på mina engelskaglosor nu, helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0