monday

Extreeemt seg dag. Känner att idag är en dag som är både höger och vänster, upp och ner, ljus och mörker...ja ni fattar. Kan inte riktigt ta på exakt vad det är. Men helt konstigt är det iallafall. Började med att mitt bästisarmband gick i tusen bitar på morgonen. Visste att allt inte var som det skulle då, men dagen rullade trots allt på ganska bra. Dock varit så sjukt känslofylld hela dagen. Inte med kärlek och inte med hat. Jag vet inte vad riktigt...

Känns lite som en sån här dag då man precis som himlen vill gråta lite. Rensa sitt inre för att sedan ge plats åt solen. På tal och himmel och sol, håller tummarna för att vädergudarna vill vara på min sida idag. Ska sätta mig på cykeln och förflytta mig till musikskolan om en stund. Tror det blir en behövlig runda. Men regnet kan gärna få hålla sig borta ett tag till. Det är faktiskt helt okej :) Någon som kan skicka en beställning på sol och värme, tack?


jag bara kände mig lite emo idag, utan att veta varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0