superhelg


Min föräldrar sitter som fast klistrade framför valet som förövrigt sänds på alla (ALLA) kanaler. Liksom resten av planetens invånare verkar det som. Ibland bara önskar man att man var lite mer allmänbildad -___- Fast det är ju så, ingen kan va bäst på allt (skämt å sido).

Jag minns nu när jag tog upp det där men dödstraff i skolan. Slutade med att WW3 utspelade sig i e-torget. Trots felaktiga påstående om att jag inte hade några argument att komma med och att jag blev ägd konstaterade vi allihop tillslut att världens skulle sett så mycket bättre ut och jag en vacker dag blev diktator. Eller, aa. Jag konstaterade. Och därmed avslutades denna spännande konversation. Alla mot en. jaa, ALLA mot en. KILLAR mot tjej. Ni hör ju själva hur det låter... buhuuuuu :'( haha, skojja.

Nu tillbaks till verkligheten. Helgen var helt awesome! Är väl lite övergöden och sådär men vad förväntar man sig som VIP? ;) Min kropp fungerar inte riktigt, lider av sömnbrist på samma gång. Varken någon powernap på vägen dit eller tillbaks heller! Skamligt! Men ångrar verkligen ingenting. Visserligen hade mina vänner superkul under allt här i lichet och Vara. Men va fasen, en helg som denna är inga om och men. Helt klart oöverträfflig som den var. :)
Och vet ni? Kusse-busse min är helt underbar! Hon gav mig en tackgåva för helgen (som egentligen var min förtjänst) som bestod av ett ko-penn-fack. Jag är alldeles överlycklig! Värsta ball är den, alltid velat ha en sån :D

Missar VMA igen nu, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0