Home sweet home.


Har ni någonsin skärt upp fingret när ni lirar gitarr? Det har jag gjort! Vet inte om det är så hardcore eller ej. Men ett blodigt spår efter en sträng blir det på fingret iaf. Smärtsamt, men ganska så sött också. :) Har ni kört som en dåre på cykel? Det har jag! Blev så underbart glad när jag precis skulle sätta mig på cykeln och fick ett samtal. Blev helt till mig och blev väl kanske inte direkt trafikens mest vänligaste körare. Men va fasen. Ingen dog, det är väl det som är huvudsaken. Haha!

Adam Ben Aly och Victor Andersson är helt awesome! Ruggigt duktiga små filurer det! Diggar dem mycketmycket!


Musik skall byggas utav glädje av glädje bygger man musik.


Kommentarer
Postat av: tjerris

hahah :D har inte dina fingrat blivit hårda vid topparna efter all lektion med gerdis? >.< haha



vem ringde? nu blir man ju nyfiken! ;)

2010-09-23 @ 22:54:02
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: Lili :)

haha, jo, mina fingertoppar är stenhårda! fem lager dött skinn typ, haha :p Vet inte hur jag lyckades, men studsade med "yttersidan" (inte handflatesidan) av fingret, vid nageln typ, på strängen xd



Haha, en kompis bara, riktigt góa nyheter, blev så glad så :)

♥♥♥

2010-09-24 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0