I LOST! :(


Något helt omöjligt blev möjligt idag. Ett fenomen jag inte trodde fanns. JAG FÖRLORADE I STRESS! Kortspelet stress alltså. Förvisso vann jag ett tiotal gånger också. Men jag förlorade en gång och all den skuld lägger jag på ett par irriterande gossar vars har som syfte i livet att göra det surt för mig. Typ som att kasta pappersbollar på mig, mosa mig, ta mina kort osv osv. Frustrerad? Ja tack. Svårt att övervinna all stress när allt detta händer samtidigt! De fattar inte hur viktigt det är för mig att leva upp till mitt proffsiga spelande varje gång. Sen är det ALLTID jag som gör sånna där konstiga saker också, ALLTID JAG. Som att kasta pappersbollar på okända människor tillexempel. Går bara inte att...förneka liksom.

Upptäckte nyss att min tandställning pajjat och att jag svalt två sånna där gummigrejjer. GÖTT! Eller inte. Sitter och funderar om jag ska fixa det snart eller vänta på min nästa besöksdag. Hinner verkligen inte. Och vill inte. Men får nog göra det förr eller senare ändå...

Nepp, men nu ska jag börja med biologin/naturkunskapen!


Kommentarer
Postat av: tjerris

nej då, visa dem dina queenskills igen bara! ;)

btw, om du kommer till helgen, ta med en kortlek (A). den lilla du har här är nog lite svår att spela med... :P

<3<3<3

2010-09-29 @ 22:20:15
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0