facerape


Ärligt talat så har jag har aldrig riktigt fattat det roliga med facebook. Blir upplyst om att jag är seg och sådär. Men va fasen, ibland så seriöst viker man sig av skratt. Inte av ansiktsboken i sig, utan av att folk blottar sin andra personligheter. Bara för att jag har så sjuk humor tycker jag såklart att de som är allra töntigast är roligast, haha.

Ett mycket bra exempel är när en kille i klassen lärde mig att vika en pappersfågel idag som jag sedan gav till en vän. Hennes kärlek till den beskrev hon som såhär, på fejjan alltså; "du är underbar och mera underbar! nu kommer jag aldrig mer att vara ensam igen, du kommer alltid att vara med mig, alltid finnas där brevid! jag är så glad att våra vägar korsats och jag älskar dig, Lars, nu och för alltid ♥" (ja, hon döpte den till Lars, haha). En mycket fin bild på nyfunnen kärlek kunde man också beundra. Hahah, japp. Underskatta inte en pappersfågel. Det är nu bevisat att man kan finna äkta kärlek hos en sådan sak! ;)



Jag och Emanuel tyckte vi va bra när vi körde en fettdålig facerape idag, vi tyckte faktiskt det.



Kommentarer
Postat av: tjerris ^^,

när får ni era macs?! :D :D :D

2011-01-14 @ 09:47:15
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0