pluggishpluggishpluggish


asså, ärligt nu..vem pluggar? räck upp en hand! Ne, jag tänkte väl det. Datorn är en jädrans bra undanflykt för att slippa öppna böckerna. Inte nog bara för att man måste ta fram gitarren och börja jamma utan också för att måste börja bläddra i alla fotomappar och hela köret. Plötsligt har man fastnat i massor av minnen som är så svåra att ta sig ur när man just fastnat i dem. Känns inte som om det är någon idé att strängt bestämma sig för att inte göra om samma misstag varje gång, för det lär ändå inte hålla. Och alltid tänker jag samma sak, tur nog följer jag inga bloggar eller folks facebookliv, annars hade jag nog slungrigt mig ut ännu mer ur mitt pluggande - ännu mindra bra, känns liiite bättre då. :) Mitt nyårslöfte var att plugga järnet för att för en gångs skull toppa de där satansjäkla betygen, men det är då fasen inte lätt. Jag börjar misstänka ifall jag inte har koncentrationsstörningar eller nått, haha.

Nu blire det top model, SEN får det bli franska. Juppjupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0