school 2morrow

Klockan står återigen på alarm, vilket betyder tidig morgon imorrn! Det är söndagskväll och jag har gjort nästan allt jag brukar göra en söndagskväll. Tagit ett bad, målat naglarna, smörjt in mig i lotion.. fräschat upp mig helt enkelt. Tänkte låta en advocadosmoothie ge bilden sin lilla extra glans, men icke. Advocadosen som mor köpte idag var stenhårda, så jag vågar inte chansa på att de på något vis ska mogna för att jag mosar dem. Förresten så är det min första gång jag gör en sån smoothie, första gången jag äter advocado överhuvudtaget. Om man bortser från den gången jag testade det och tyckte att det var det äckligaste jag någonsin smakat på alltså. Hoppas fallet inte är så denna gången, har ju trots allt fått ett special recept av kussen, hihi :)
Ska rota ut min outfit tills imorgon nu. På direkten. Innan klockan springer iväg. Innan hela kvällen springer iväg menar jag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0