tjoho!


Jag har faktiskt tänkt att börja med "dagens" igen på senaste. Men i och med att jag fått sån där shoppingkick har jag shoppat efter skolan/musikskolan två dagar i rad, så macisen har fått stanna kvar inlåst i skåpet. Och kabeln till kameran är spårlöst försvunnen, därför finns den aldrig med i bilden längre. Måste dock erkänna att jag är för lat för den iallafall, haha.

Just nu sitter jag med ett helt fat med kärnfria vindruvor och tänker på hur fasen jag kunde va så dålig på bowlingen idag. Inte en enda strike. Tänker på hur dum jag måste vart när jag slog vad med en vän, och förloraren skulle baka en kaka till vinnaren. Visserligen förlorade jag i poäng men inte i rännprickning. Dock fanns dessa regler dessvärre inte i hans värld. Men hallå? Alla vet väl att jag aldrig kan förlora eller? Hope he got it! Annars ska jag minsann fortsätta vara "gnäggig" som jag varit hela veckan på honom, haha. Princesståååårta imorrn, ser fram emot detta! Hummm, undra om den är ätbar? ;)

peeeace

Kommentarer
Postat av: tjerris ^^,

ta å fixa't med kameran: saknar att se hur fin min lilla pingla klär sig varje dag! ^^,

2011-01-30 @ 14:24:22
URL: http://aixiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0