trajvlig helg!!!

Wiiiiiie, helg!!! Tänkte bara flika in ett litet inlägg nu (för en gångs skull) innan helgen, då jag förmodligen inte kommer att blogga alls i och med stråkhelgen. Shit, va kyligt det är idag eller! Promenaden hem från skolan gjorde mig till en isbit så jag plockade upp cykeln från källarn och cyklade till musikskolan istället, gött med cykel men halt. Ska strax iväg igen, stråkhelg som sagt. 165 pers!!! kommer dö..aldrig suttit i en sån står orkester förut, men det blir kul! :) Ska tätt inpå till en kompis på filmkväll och jag hoppas verkligen jag hinner med bussen, vill ju inte avsluta hela orkestern för att jag måste gå 5 minuter tidigare. Lite pinit, hihi. Åh, det här blev inte bra..bara massa konstigt tjöt som inte går att läsa. Hejdå!
tack coola effekt som hjälpte mig bli extra hardcore! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0